Overslaan naar content

Teamleider Klantenservice

Op locatie
  • Utrecht, Noord-Holland, Nederland
€ 3.500 - € 5.000 per maandTeamleiders

Functieomschrijving

Ons team is op zoek naar een nieuwe Teamleider. Wij zoeken een senior kandidaat met ervaring in het klantcontact, bij voorkeur gevestigd in de randstad. Als Teamleider houd je van afwisseling en ben je verantwoordelijk voor het coachen en begeleiden van jouw team, waarbij het behalen van de KPI's centraal staat. Bij SmartCenter hechten we veel waarde aan transparantie en open communicatie, en streven we naar een goed contactcenter met een uitstekende klantbeleving. Dit is een doel waar jij je volledig in kunt vinden.


We zoeken iemand die samen met ons wil groeien en deze kans met beide handen wil aangrijpen. Naast je dagelijkse werkzaamheden bij de klant, zul je ook regelmatig aanwezig zijn op ons hoofdkantoor in SmartCenter voor overleggen, SmartCamps en om te sparren met collega's. We bieden trainingen, e-learnings en masterclasses aan om je continue ontwikkeling en groei binnen je functie en de organisatie te waarborgen.

Vereisten

Wat breng jij mee?

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Het vermogen om je aan te passen aan verschillende organisatieculturen en waarde toe te voegen in elke omgeving;
  • Proactieve instelling en zelfstandig kunnen werken na een goede instructie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een leidinggevende rol binnen het klantcontact.

Wat bieden wij?

  • Goed salaris van tussen de €3.500,- en €5.000,- afhankelijk van ervaring en opleiding;
  • Mogelijkheden voor opleidingen via e-learnings, workshops en masterclasses;
  • 25 vakantiedagen per jaar op basis van een 40-urige werkweek;
  • Collectieve pensioensregeling;
  • Een open sfeer en ruimte om initiatieven te nemen;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer of een NS Business Card (een leaseauto behoort ook tot de mogelijkheden).

SmartCenter, In het hart van je klant

Ieder klantcontactmoment is cruciaal bij het opbouwen van een duurzame, positieve relatie. Dat is waar onze passie ligt en wat we waarmaken. We laten je klantstrategie tot bloei komen door het opbouwen van klantvertrouwen. We bieden digitale oplossingen waar mogelijk en persoonlijk contact waar gewenst. Dit doen we bewust vanuit het hart van jouw organisatie, samen met jouw eigen medewerkers.

We voelen ons medeverantwoordelijk voor het behalen van jouw organisatiedoelen en het waarmaken van jouw merkbelofte. Daarom staan we naast je bij het optimaliseren van de klantreis, het inrichten van klantgerichte bedrijfsprocessen en het managen van de merkbeleving. Sterker nog: al onze professionals vormen jouw merk!


We denken met je mee over hoe je jouw klantenservice kunt verbeteren, hoe je het verschil kunt maken in jouw branche en hoe je jouw merk kunt versterken. We helpen je groeien door voortdurende verbetering tegen lagere kosten, het binden van medewerkers en flexibiliteit in op- en afschalen. Door het combineren van klantdata, onze specialisten en slimme technologie geven we jouw resultaten een boost!

Interesse?

Ben jij de teamleider die wij zoeken? Solliciteer dan via de onderstaande button en wie weet versterk jij binnenkort ons leuke team en word je onderdeel van een inspirerend collegiaal netwerk! Voor vragen kun je contact opnemen met onze HR-afdeling via 088 37 47 300.

Een assessment kan onderdeel zijn van de sollicitatieprocedure.

Een positieve Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is vereist.

Op locatie
  • Utrecht, Noord-Holland, Nederland
€ 3.500 - € 5.000 per maand
Teamleiders

of

Op locatie
  • Utrecht, Noord-Holland, Nederland
€ 3.500 - € 5.000 per maand
Teamleiders